SLUSH16

Olin ensimmäistä kertaa Slushissa ja oli kyllä todella hauska ja opettavainen kokemus. Sanoisin, että oli melkein paras vaihtoehto olla siellä vapaaehtoisena (varsinkin consierge-tiimissä, sillä pääsee liikkumaan vapaasti kaikille alueille) ruoka ja juoma on ilmaista ja itse sisäänpääsy tietenkin, sitten tapaa hirveästi kivoja ihmisiä ja saa hengailla vapaaehtoisten taukoalueella, jossa on vähän rauhallisempaa kaiken hälinän keskellä.

Pääsin Consierge-tiimiin kaverini kautta, sillä hän oli yksi Group Leadeistä, jotka kokosivat noin kymmenen hengen tiimejä. Vapaaehtoistiimejä on vaikka millä alueilla, esim. tarjoilussa, infossa, kierrätyksessä, narikassa, kuskeina jne. ja tänä vuonna meitä oli yhteensä n. 2,400. En osaa sanoa millainen hakemisprosessi tavallisesti siis on, mutta olen kovin kiitollinen kaverilleni joka ehdotti Slushia minulle. Aluksi olin kovin skeptinen, riittääkö aikani työn ja lopputyön keskellä, mutta mitä enemmän tekemistä, sen tehokkaampi olen ilmeisesti.

Illalla on vielä Volunteer After Partyt ja juomat ovat on the house!

img_8781img_8780img_1499img_8809img_8843slush8-kopioslush12-kopioimg_8794

Leave a Reply

