feeling quite good

Olen viime viikon sunnuntain päähänpistosta asti elänyt pelkällä kasvisruualla, enkä ikinä olisi uskonut edes kokeilevani saatika onnistuvani näin pitkälle. Minulla alkoi tulla jauhelihat ulos korvista, sillä tuntuu että olen nyt vuoden syönyt sitä vain eri muodoissa viisi kertaa viikossa. Ajattelin jatkaa tällä linjalla jos näytää sujuvan, mutta mereneläviä ja kananmunia en aio hyvästellä. Ajattelin myös pitää oikeuden laadukkaisiin hampurilaisiin lihalla, lähinnä ravintoloissa siis.

Olen tehnyt kasvislasagnea, ruokaisia salaatteja, kasvispihvejä (oikein onnistuneitakin), soijarouhebolognesea ja seuraavaksi on vuorossa itsetehdyt falafelpyörykät. Olen kiireessä ahminut annokseni ennen kuvia, mutta ehkä niitä saisi seuraavina kertoina otettua.

Leave a Reply

