simple solutions

Olen alkanut stressata koulun alkua pukeutumiseni kannalta. Olen koko vuoden pukeutunut vähän miten sattuu, sillä päiväkodissa kun on töissä niin ei paljon panosta. Jos töiden jälkeen saatan mennä johonkin, niin olen tietty samoissa vaatteissa, mikä aina hävettää minua liikaa.

En edes muista, koska olisin kunnolla miettinyt vaatetustani, paitsi tietty joinain viikonloppuina, kun olen ollut baarissa. Mutta baariinhan pukeudun yleensä vähän hienommin, eli en silti ole piiitkään aikaan joutunut miettimään arkivaatetustani, eli kouluvaatteita. Tulen olemaan se tyyppi, jolla on aina samat farkut ja tylsä t-paita.

Olen silti yrittänyt inspiroitua etsimällä netistä kokonaisia asukokonaisuuksia, ja tässä on pari kivaa jotka löysin: yskinkertaisia ja tyylikkäitä!

Leave a Reply

