high-powered today

Huhhu, kävin illalla salilla ja jostain syystä minulla oli hirveästi energiaa. Olin jo puolessa tunnissa rehkinyt koko ohjelmani läpi, vaikka yleensä menee ainakin 45min. Olin todella yllättynyt, sillä sali oli jopa suhteellisen täynnä porukkaa ja silti minulla meni niin vähän aikaa. Minulle jäi siis hyvin aikaa tehdä erilaisia vatsalihasliikkeitä. Uusi suosikkini on jumppapallon hyödyntäminen.

Tajusimme tänään siskoni ja kaverini kanssa, että olemme koko kesän puhuneet risteilystä Tallinnaan mutta emme ole saaneet aikaiseksi mennä. Varasimme sitten vikkelästi huomiseksi ristelyn, sillä se oli enää ainoa mahdollinen päivä joka sopii kaikille. Nopeaa toimintaa tosiaan.

Leave a Reply

