epäilyttävä kuski

Tässä asussa olin tänään serkkuni 7v synttäreillä. Muuta en ole tänään ehtinyt tehdäkään, ja kohta lähden poikaystävälleni yöksi. Hänella venähti eilen nilkan nivelsiteet aika pahasti, joten minä saan nyt varmaan ainakin viikon eteenpäin olla kuski haha.

Ajamisesta puheen ollen poliisi pysäytti minut eilen yöllä ensimmäistä kertaa elämässäni. Olin jo odottanut, että koskakohan tämä tapahtuu, kun minulla on kumminkin jo vuoden ollut ajokortti. Poliisi ajoi minua vastaan tunnelissa, ja kääntyi sitten suoraan perääni aivan kuin olisin ihan selvä rattijuoppotapaus haha. Puhallus ja kaikki olivat tietty ihan kunnossa, mutta he varmaan pysäyttivät minut koska olin liikenteessä noin kahdelta yöllä ja ajoin muuten vain vähän hiljempaa.

2 comments

  1. cassandra · April 7, 2013

    Hahaha apuaaa erkka kerto mullw et korttiki oli unohtunu 😀 hahaha

    Like

  2. Petra · April 7, 2013

    hahahah nojoo siis tietenki ainoo kerta oikeesti ku unohdin kortin ni sit mut pysäytetää -,- what are the chances…

    Like

Leave a Reply

