le weekend

Olen ollut koko päivän aivan poikki eilisen takia. Ensin viimeinen työpäiväni Suomalaisessa, joka kesti jopa 9 tuntia. Sieltä kiiruhdin kotiin syömään ja laittautumaan iltaa varten. Olimme sopineet tehdä sushia kaverillani, mutta minä ehdin vasta valmiiseen pöytään, mikä tosin oli mukavaakin. Siemailimme siellä pari tuntia ja lähdimme stadiin päämääränä Kiila. Jono oli aivan mahdottoman pitkä, ja tunnin jonottamisen jälkeen luovutimme ja lähdimmekin Roskaan. Sekin paikka oli aivan täynnä eikä narikkaakaan mahtunut, mutta minulla oli siellä silti todella kivaa.

Nukuin tänään päivällä ihan tuosta vain about neljästä kahdeksaan. Olin tietty välillä hereillä, mutten noussut sängystä. En tajua miten olin niin veltto. Väsy ei voinut niinkään johtua rankasta bilettämisestä, sillä join ihan pari vain. Oli kai sitten vain niin pitkä päivä takana, ja nukkumaan pääsin kummiskin vasta neljän aikaan yöllä.

ihanat työkaverini antoivat minulle oikein mieluisan läksiäislahjan. en vielä eilen juonut sitä.

Ja hurraa, tästä lähtien minulla on kaikki viikonloput vapaita!

Leave a Reply

