päivä pulkassa

7:45 aamupalaa poikaystävälläni
tv-aamujumppaa vuodelta ’88
pahinta mitä olen ikinä maistanut. onneksi se oli ilmaisnäyte, sillä tuon enempää en pystynyt syömään. jos tuollaisilla laihduttaa niin saa kyllä kärsiä.

Nyt ollaan taas hieman lähempänä vapaata viikonloppuani, ja huominenkin on lyhyt päivä töissä. Minun pitäisi päästä 13:45. En tiedä pitäisikö heti päivällä mennä salille, kun siellä olisi varmaankin hiljaisempaa, vai tehdä jotain kivempaa.
Jos päädyn kauppoihin pyörimään, käytän varmasti liikaa rahaa. Enkä edes keksi mitään vaatteita yms. mitä nyt tarvitsisin, paitsi bikinit. Näin kaverini blogista, että hän oli jo sellaiset ostanut. Itse olin varmaan viimeksi shoppailemassa kun bikineistä ei ollut tietoakaan. Toivottavasti niitä nyt sitten alkaa olemaan myynnissä, sillä minulla on joka vuosi sama paniikki viikkoa ennen etelänmatkaa, kun en olekaan ostanut hyviä bikineitä. Tosin olen tullut siihenkin tulokseen, että on aivan sama mihin aikaan niitä lähtee etsimään, kun ei kummiskaan tunnu löytyvän täydellisiä (ja edullisia).

Leave a Reply

