bussit eivät ikinä ole puolellani

Jalkani ovat aika hellänä eilisen salin jälkeen, mutta voisi olla pahemminkin. Kipu käsiin iskee vasta huomenna. Olen tänäänkin menossa treenaamaan, mutta minulla on jotenkin painava olo ja veikkaan, että vatsaani alkaa pistää.

Tänään kotimatkani meni aika pieleen, sillä onnistuin ottamaan väärän bussin. Luulin 46 menevän Soukasta Kivenlahteen, mutta se kääntyikin Lippulaivalta S-marketille. Minun piti mennä poikaystävälleni, mutta kävelinkin kotiin. Tavallisesti kotimatkani pitäisi kestää 10 min, tänään meni 40 min. Olin aivan jäässä seisottuani ensin päiväkodin pihalla tunnin, odottanut bussia vartin ja sitten vielä vartin kävelymatka kotiin.

tauolla tauolla

Nämä haluaisin huomenna Iso Omenasta, mutta olen töissä melko myöhään enkä varmaan ehdi saada näitä ;(

Leave a Reply

