säästämistä halvoilla ostoksilla?

Minulla oli onneksi tänään lyhkäri töissä, joten pääsin jo 13:45. Menin suoraan omppuun, sillä minulla oli kolmeksi varattu aika pankkiin. Nyt olen viimein avannut ASP-tilin, hurraa let the saving begin…
Minullehan jäi hieman hengailuaikaa ennen pankkiaikaani, joten ehdin kierrellä parissa kaupassa ja mukaani pääsi kaksi paitaa, onneksi halpoja.
Olen tehnyt suunnitelman, että saan käyttää maksimissaan 250e kuukaudessa. Se kuulostaa paljolta, ja onhan se onneksi ihan mahdollinen tavoite. Tammikuussa pääsi kulumaan aika paljon enemmän risteilyn ja kampaajan takia. Nyt ei ole vähään aikaan tiedossa mitään suurempia kuluja, joten panostan säästämiseen.

Lähden vielä takaisin omppuun seitsemäksi, sillä varasin ajan Diacoriin. Haluan käydä tarkistamassa silmäni, sillä eilen aamulla sieltä tuli mätää (meinasin oksentaa kun näin sen). Samalla valitan kahden viikon kipeyttäni, mutta silmätulehdushan tästä vielä puuttuikin!

12,95e

16,95e
ehdin myös käyttää etusetelin erikoiskahviin, joten join 1,50e cappuccinon Coffee Housessa. 

Huomenna olen taas töissä 7h, ja sen jälkeen on tiedossa syömistä ja illanviettoa ravintola Lyonissa kavereiden kanssa.

One comment

  1. cassandra · February 2, 2013

    Hahaha apuaa hyvä etten mä oo ainut joka vaan shoppailee koko ajan lisää ja lisää… 😀 voin lohduttaa Erkkaa sanomalla et säki teet niin! 😀

    Like

Leave a Reply

