wohoo

Tänään oli viimeinen virallinen jouluapulaistyöpäiväni suomalaisessa. Mutta hahaaa, minua pyydettiin jatkamaan maaliskuuhun saakka about kerran viikossa, ja mielellänihän minä niin teen. Pyysin, että saan kaikki vuorot viikonlopuille, sillä sain jo hommattua täyspäivästä työtä päiväkodista. Paljon töitä siis luvassa kevääksi, mutta niin on rahaakin. Ehdin jo huolestua, ettei minulla ole töitä kevääksi, mutta kaikkihan hoitui melkein kuin itsestään. Aloitan siis uuden vuoden erittäin hyvin ja varmoin mielin! Päiväkotityöt alkavat 7.1 ja suomalaiseen menen 12.1, joten minulla alkoi tänään myös viikon loma. Ehtii siis palautua huomisen juhlimisista…

tämä kuva kesältä kuvaa minua hyvin nyt: rentoutunut ja huoleton. Ps. pakko saada tuo sohva tulevaan kotiini.

Leave a Reply

