Christmas on my mind

Tänään olen saanut pari asiaa hoidettua; ostettua lukon kuntosalin pukukaappeihin (miksiköhän pitää ostaa oma lukko..) ja askartelutarvikkeita joulukortteja varten. Tuli hirveä himo tehdä pari korttia itse, mutta pelkään lopputulosta…nuorempana taisin olla hieman parempi askartelemaan. Uskon silti, että mielikuvitukseni riittää joulukortteihin! Mutta anteeksi etukäteen ystäväiset jotka saatte korttini.

Nyt olen hetken kotona ja sitten lähden salille.

hehe ostin tämän pienen korttijoulukalenterin poikaystävälleni

2 comments

  1. Ina · November 20, 2012

    Kiva kun jaoit..;) nyt oon syvästi loukkaantunut ellei mun postilaatikkoon tipahda omin pikku kätosin tehty jouluntoivotus sinulta!

    Like

  2. Petra · November 22, 2012

    hahah mä kyl uskon et sun postilaatikosta löytyy yllätys kun sitä vähiten odotat! Eri asia tunnistatko sitä joulukortiksi hehehe noei koitan parhaani!

    Like

Leave a Reply

