nice little things

Heei, kävin tänään ensimmäistä kertaa sillä salilla johon liityin vuodeksi. Tein tunnin jalkatreenin, vaikka olin jo ennen puolta väiliä ihan hapoilla haha. Levähdän kyllä aina harjoitusten välissä, niin kuin kuuluukin, ja sitten jaksan taas hetken. Olen aina jotenkin todella nolona salilla, sillä en osaa käyttää monia laitteita. Haen yleensä vain maton ja teen liikkeitä kehollani. Olen tottunut siihen tanssin kautta, joten se sentään sujuu. Kuntopyöräily ja crosstraineri kuuluvat alkulämmittelyyni, mutta siihen se laitteitten käyttö jääkin…. Pitää alkaa oppia jostain, että saan kaiken irti salista.

Salin jälkeen minun piti käydä nostamassa rahaa dösämatkaan, kun dösäkorttini oli jäänyt kotiin. Minun piti tietty rikkoa seteli ja matkaani pääsi pari pientä kivaa juttua H&M:stä. 

Jalkani ovat ollet ihan muusia töissä seisomisen takia, joten aion nyt pyytää äitiäni hieromaan niitä jalkageeliin. Tähän asti olen aina käyttänyt Bodyshopin geeliä, sillä se rentouttaa ja vilvoittaa. On ihanan tuntuista nostaa jalat ylös ja antaa geelin vaikuttaa jaloissa ja säärissä.

Kuten näkyy, geeliä on vain pariksi kerraksi jäljellä ;( Toivottavasti saan vaikka joululahjaksi lisää!

Leave a Reply

