busy weekend

Ehdinpäs vihdoin koneelle taas! Loppuviikosta minulla ei oikein ollut mitään kerrottavaa, olin töissa aamusta iltaan. Viihdyn tosi hyvin siellä ja kaikki ovat mukavia. Olen ollut joka päivä kassalla, jotta oppisin sen nopeasti. Olen siis töissä Suomalaisessa Kirjakaupassa. Minulla on ollut hieman vaikeuksia auttaa asiakkaita, kun enhän minä voi kaikkea kirjoista tietää… 😀 Mutta perjaatteessa sujuu todella hyvin.

Halusin nopeasti päästä kirjoittamaan jotakin, kun edellisestä kerrasta on aika kauan. En tosin ole ehtinyt ladata kuvia koneelle vielä, mutta lisään ne myöhemmin tänään. Kuvat ovat siskoni kännykällä eli siksi vähän kestää. 
Eilen oli kiireinen päivä, sillä menin aamulla töihin ja olin sulkemiseen asti. Töistä suoraan lähdin 50v juhliin Vantaalle, ja pääsin vasta paikan päällä vaihtamaan juhla-asuun vessassa…”juhlameikin” olin tehnyt jo aamulla. Ei kyllä ollut mikään menestys, hiuksista puhumattakaan. Ei minua haitannut vaihtaa vaatteita vasta juhlapaikalla, sillä ainoa toiveeni oli ettei synttärisankari näkisi minua työvaatteissa. Minulla oli hieman huono tuuri, sillä ainoa henkilö joka oli vessassa kun avasin oven, oli synttärisankari. 
Onneksi tänään saa vain löhöillä. Söimme hyvää ruokaa kotona ja jälkkäriksi oli tehty hauskoja cake popseja. Isänpäivälahjaksi olimme ostaneet Rip Kirbyn sarjakuvakirjan.

Kuvia siis myöhemmin tänään :)!
Leave a Reply

