SHM

Jee saimme eilen varattua viisi lippua Swedish House Mafian keikalle! Olin vielä eilen varma, etten jaksa mennä sille keikalle, koska haluan säästää rahaa enkä tiedä työvuorojani. Kaverini soitti kummiskin iltapäivällä meille liput ja sain illan aikaa miettiä. Päädyin osallistumaan, sillä onhan se sentään jäähyväiskeikka ja on hauskaa tehdä jotain yhteistä kavereiden kanssa ennen joulua. Ja jos minulla on todella huono tuuri, että minulla olisi jouluapulaisena töitä juuri sinä torstaina yhdeksään asti illalla, niin sitten missaan varmaan osan keikasta, mutta aion silti mennä. En ehkä näe keikkaa koko rahan edestä, mutta ei sille sitten mitään voi.

Lippujen hakemisen lisäksi aion tänään käydä Elixiassa. Kaverini sai sinne liittyessään kahdelle kaverille ilmaisen kuntoilukerran opastuksineen. Tosin olen jo liittynyt toiseen saliin, mutta en ole vielä saanut sieltä salikorttia, joten voin hyvinkin mennä tänään toiselle salille. Toivottavasti meitä ei yritettä koko kuntoilun ajan liityttää Elixiaan…En muutenkaan halua nyt maksaa salista, johon sisältyy ryhmäliikunnat, sillä en voi osallistua niihin moneen kuukauteen. Siksi minulle riittää pienempi ja halvempi sali.

Leave a Reply

